Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık henüz bebek arabası almadım.bayadır araştırıyorum. Kabin boy araba istiyorm ama onlar çift yönlü değil.
çoğunun tentesi tamamen kapanmıyor. O yüzden Çift yönlü baston tarzı bsey düşündüm ama bi arkadaşım çift yönlülerin yönü değişince iyi gitmediğini söyledi. Bebeği görmeden nasıl olur ki sürekli durup bakıcam mı ?Kararsız kaldım kullananlar yardımcı olabilir mi ?