Merhaba hanımlar biraz paniğim şuan zihnim en kötü şeyleri söylüyor bana bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi ya?
Cerazette hap kullanmaya başlamıştım 3 gün kullandım sonra reçetesini okuyunca meme kanseri ile ilgili uyarısını okudum bizim ailede meme kanseri vakası olduğu için birkaç kişide birincil olarak annemde de var o yüzden kullanmak istemedim bıraktım. Adetim biteli daha 1 hafta bile olmadı. İlacı adet bitimine yakın 3 gün kullandım bıraktım. Dün kanama oldu bugünde devam ediyor. İlaç yapmış olabilir mi? Test falanda yaptım negatif. Sinirlerim bozuldu