Merhaba bebegimin üst ön dişinde zamanla belirgin hale gelen bi oyuk oluştu, dişin alt kısmı yuvarlak duruyor, dişçiye gittik kırılmış dedi ama ben kırık olduğunu düşünmüyorum çünkü diğer dişindede başladı oluşmaya, kırık olsa diğerinde neden başlasın başına böyle bişe gelen var mi renginde bi farklılık yok am görüntüsü ( parantez gibi duruyor uç kısmı başına gelen var mi