mbabygirlm Geçen hafta bu sebepten kadın doğuma gittim. Ölüyorum artık sandım hem hastayım 2 antibiyotik bitirdim toparlayamıyorum. Belim sırtım kopuyo resmen eğilip bebeğimi kucağıma alamıyorum. En ilginci doktor düzgünce bakmadı bile çok normal dedi… Gittiğimle kaldım. 2 hafta gecikti emzirdiğim için düzenli de adet olamıyorum. Allahım şifa versin hepimize. Ben evde terör estirip kocama sarmaya devam 😢