minikarii Kızlar çok huysuz gazlı bi bebek gündüz hiç uyumuyor doğru düzgün tam uyutup yatağına koyuyorum en fazla 30 dk sonra geri uyanıyor sürekli ağlıyor mız mız huzursuz Napıcam bilmiyorum yaklaşık 2 haftadan beri böyle yeri geliyor 12 saat uyanık toplasan gün içinde 1 2 saat uyumuyor mahvoldum bu süreç ne zaman geçer sizler böyle durumlar yaşadınız mı nasıl başa çıktınız
kabiyra minikarii 1 ay 1 haftalık. Ayni şeyleri yaşıyorum. Kizim da geceleri uyumazdi ama pusete vs koyabiliyordum gündüz uyanıkken. Bu arkadss öyle değil. Cok huzursuz. Ne puset, ne beşik, ne kanguru… Sırtı yere geldigi an sanki diken batıyor. Dün 9 saat boyunca kucağımdaydi. Aglamak uzereydim artık. İnşallah kolik degildir gecicidir diye dua ediyorum
dmrcesra minikarii benimki hala aynı doğduğundan beri uyumuyor doktora bile sordum gece uyuyabiliyorsa gündüz uyumaması sorun değil dedi 4 aylık oldu sabah 7 den akşam 8-9-10-11 e kadar uyumaz uyursa iki saatte bir bazen bir saatte bir de uyanır ve çok normalmiş
cokbilmismom minikarii hamak alın bide onu deneyin bazı bebekler sallanmayı çok seviyor hoşuna gider belki. Benimkide yatagina koyunca ağlardı sevmiyordu ama hamağa bayıldı
edaeren00 Atak dönemi bizde de durum aynıydı normal yani bide bu dönemde bebeklerde yoğun gaz oluyor o yüzden de durmuyorlar
minikarii edaeren00 ne zaman düzelir peki çünkü dermanım kalmadı dün ve bugün asla uyku uyuyamadım sürekli kucakta taşımktan hiç bi iş yapamıyorum uyuyamıyorum kollarım dayanmıyor
minikarii kabiyra doktor bana gazlı kolik bi bebek dedi çok kötüyüm kaç gündür gram uyku uyuyamadım bende ağlıyorum o ağlıyor ben ağlıyorum zaten bide uykuya direniyor sabahın 7 sinden beri kucağımda şuan da öyle uyuyor uyukluyor ama asla dalmıyor geri kalkıp ağlıyor Napcam bilmiyorum
edaeren00 minikarii desteksiz mi bakıyorsunuz? Benimki 2.ayın sonunda yani 85 günlükten sonra düzeldi her bebek aynı değil gerçi ama benimki şuan gazı azaldı eskisi gibi değil gayet sakin bazen kendi kendine bide çıkarıyor ben hiç bişey de yapmıyorum
edaeren00 minikarii ha bide bebeği sallayarak uyutma bebek öyle derin uykuya geçmez ya meme de yada kucağınızda gezdirerek uyutun öyle daha derin uyurlar
mona_rosa minikarii banyo yaptırın, sıcak havlu ile sarın, bebek yağı ile masaj yapın, gaz ilacı kullanın, giderek düzelecektir ilk zamanlar zor gerçekten ama büyüdükçe her şey yerine oturuyor özellikle de 4. Aydan sonra . Üzmeyin kendinizi yalnız değilsiniz.