Ramazan gelmeden biraz koşturdum…
Sonra iftar saatinde “iyi ki yapmışım” demek için.
Buzluk doluysa ev daha sakin, anne biraz daha az yoruluyor.
Bugün değilse bile bir gün lazım olacak yemekler…
Hepsi sevgiyle, telaşsız günler için.
Köfte,sigara böreği & el açması börek ,kurabiye,sarma,poğaça,
Siz Ramazan için neler hazırladınız?🥟🍪🍲🫓