zeynep1401 emme konusunda da mantık aynı aslında ve kademelidense direkt kesmek daha iyi oluyor meme de. Genelde akşamları çorba veya sebze yediriyorum. Çorbanın kıvamını koyu yapıyorum, sebze vereceksem de yanına bazen bulgur pişiriyorum veya mesela ıspanak yapıyorsam pişirirken içine 1 çay kaşığı kadar köftelik bulgur atıyorum. Ya da bazen armut ve ceviz rendeleyip yulafla pişiriyorum biraz sıvı kıvamda bunları yediriyorum. Diş döneminde de gece çok sık uyanıyorlar ağrıdan.