Hanımlar merhaba kızım 15 aylık ben 9 cm acılmayla acil sezeryana alınmıştım doğumda çok uzun ve zorlu bi süreçti sonrası ağrı kesici falan yapılıyor ya aslında o yüzden bu kadar detay veriyorum dönemediğim için kalça yerine bacaklarım dan iğne yemiştim o günden beri bacaklarımın agrısı durmuyor uyutmuyor sızlıyor defalarca hastaneye gitmeme değerlerime bakmama rağmen hiç bir şey yok dendi fakat dayanılacak gibi değil aynı sorunu yaşayan duyan var mı 🥲