Benim kızımda neredeyse 22 aylık ben de şuan 24 olucam 2 ay sonra. Kızım 3.5 falan olduğunda düşünüyoruz inşallah allah nasip ederse biraz daha büyümesini bekleyeceğim birkaç ay önce hemen olsun istiyordum ama şuan daha bize ihtiyacı var en azından bezi bırakmasını kendini anlatmasını istiyorum. Ona yetemezsem çok üzülürüm e küçüğüme de yetmek zorunda olucam en azından biraz daha büyümesini bekliyorum