Bebeğim iki aylıkken safradan ameliyat olmuştum bilirsiniz narkoz alınca emziremiyorsunuz bir gün o gün için mama kullanmak durumunda kaldık ve o zaman için bizde en çok tercih edilen markayı tercih ettik sma optipro 1 numara 400 gr sarı kapak olan mamadan aldık bebeğim o gün boyu mamayı fışkırır tarzda kusmuştu ve halsizdi o zaman için anne sütüne alışmış mama ağır gelmiştir diye düşündük ve ertesi gün emzirmeye başlayınca şikayetlerimiz de geçti gitti bu senenin başında toplatılma mevzusu çıkınca bi şüphelendim ama haberlere göz gezdirince yeni tarihli mamalar için olduğunu gördüm ve pek üstünde durmadım ama bugün evde mamanın kutusunu buldum atmamışız bir senedir duruyormuş bir sorgulatayım dedim ve maalesef riskli diye toplattıkları mamalarla aynı bantta üretildiğini öğrendim tabiki yıl olarak bir yıl öncesinin ürünü duyurularında bahsettiklerinden çok daha öncesinde de bu sorunun olduğunu düşünüyorum zaten markanın da hayrına toplatma kararı aldığına asla inanmam gelen şikayetlerin üstünü kapatamadıkları noktada iyilik yapıyormuş gibi küçük bir hata diye geçiştirerek toplattılar asla o zararsız vs diye açıklamalarını da samimi bulmuyorum aramızda benim gibi bu duyuru ve toplatılmadan uzun süre öncesinde de 2024-2025 yıllarında bu toksin madde etkisi dedikleri fışkırır tarzda kusma ve ishal halsizlik gibi şikayetleri yaşayıp anlamlandıramamış anneler var mı diye merak edip sormak istedim marka sadece 2025 üretimli serilerde sorun olduğunu söylüyor ama ben inanmıyorum belki aylarca çocuğuna en iyisi diye o markayı kullanmış ve bebeği bu maddelere maruz kalmış anneler vardır eğer şüphelerim doğruysa en azından bunu bilmek hakları diye düşünüyorum zaten elimdeki kanıtı incelemeye vermek için de başvuruda bulunmak istiyorum