cihangirgozde Bebeğim 22.ayına kadar yanımda park beşikte yatıyordu şimdi koyduğum anda uyanıyor yanımda yatmak istiyor sabaha kadar dönüyor ne kendi uyuyabiliyo ne de biz çözüm öneriniz var mı :(
HELELEKADIN cihangirgozde aynı sorun bizde de var 24 aylık beşiğinde 5. Dakika da uyanıp yanıma gelmek istiyor hala bir çözüm bulamadım
Busegr cihangirgozde kızımdada böyle bir süreç oldu aşırı zordu aynı odada hep yattığımız düzeni bir anda bozmak zorunda kaldım sürekli benimle yatıyordu sonra park yatağa sığmadığını farkettik hareketleri kısıtlı olduğu için hışırtıya uyandı galiba yatak alıp oda ayırmıştık son çare işede yaradı ara ara yine yanında çağırıyor ama onun dışında problem olmadı
Aygul58 cihangirgozde zaten zamanı gelince yatmayacaklar bence tadını çıkarın oğlum 30 aylık hala yanımda 🥰
Ezgi0808 cihangirgozde bence de tadını çıkarın, anne kokusuna hala ihtiyaç duyuyorlar. Sıkı sıkı sarılın ve birlikte uyuyun zaten çok hızlı büyüyorlar🙈
cihangirgozde Aygul58 valla bir yanım öyle diyor evet ama uykusuzluk mahvediyor:( öyle yatıp kalan bi çoçuk değil yataktan düşmek için her şeyi yapıyor ahenaham
Kediperest Benimki de öyleydi ama benim için çok zor olmaya başladı ters hareketler yapıyor odasınj ayırmaya karar verdim
oylesinebiri__ cihangirgozde bebeğim 17 aylık gündüz belki bazen uyumuştur ama gece aramızda yatıyor 😂
Bebikoluhayatim cihangirgozde 24 aylık henüz bir çözüm bulamadık 8 aydır yatakta uyutup yerine koyuyorum zor oluyor uyku düzenimiz bozuldu ama napalım geçici bir süreç olarak düşünüyorum Montesorri yatak alıcam yanına yatıp uyutup kalkıcam yoksa yatakta benimle uyumak istiyor