Bebeğimde geçmeyen egzama kullanmadığım krem kalmadı süt ürünlerinide kestim mama olarakda evolvia rp1 kullanıyorum ama inanılmaz gaz yapıyor bebeğimde bu durumu yaşayan varmı yada çocuk gastroenteroljisine gidiip memnun kalan nasıl bir deneyim yaşadı bilgisi olan varmı