dmlagnr aynı durumu yaşadım cimer polis merkezine ya da savcılığa suç duyurusunda bulunun diye yazı gönderiyor. Tek çözümü suç duyurusunda bulunmak fakat o da sonuca vardırmıyor uzayıp gider. İstikrarlı şekilde her gece polisi arayın aslında gürültü cezası yazmaları gerekiyor yani geçenlerde gürültü yasası geldi ceza da yükseldi fakat esnaflara hep tolerans sağlıyorlar. Ve en önemlisi asla sizin şikayet ettiğinizi bilmesinler ne olsa sizden bilirler ve takıntı yapabilirler eşinizi de sakın göndermeyin bilenebilirler. Bir de şikayet için aradığınızda belirtin kaç oldu çağırıyorum sadece uyarı yapıp gidiyorlar ceza yazılmasını istiyorum deyin. Gürültü cezası 13.800₺ civarı, siz şikayet için aramakta çekinmeyin anons geldiği için mecburlar gitmeye, eşimde asayişte ordan biliyorum. Benim de binanın en alt katı kafe yan tarafım bekar evi yani artık ezberlemişlerdir numaramı o kadar çok aramışımdır ki😂