Bende de Philips marathon var alma demeye geldim 😂 efsanevi bir çekim gücü var Allah var ama onu kullanabilecek birini daha görmedim 😂 robot süpürge var bende çok memnunum elim ayağım onu aldıktan sonra normal süpürge bir kez açtım sadece koltukları süpürdüm kaldırdım onda da viomi v5 birde geçen birinde dikey süpürge gördüm Philips hem silen hem süpüren modeli baya iyiydi bezini falan yıkıyor kurutuyor yerinde hoşuma gitmişti