Afram96 biz yasiyoruz. Doktorumuzun bize aktardigi su. Bu 7 yasinda gecicek 80 ihtimalle ama bagisikligini guclwndirmemiz dogru tedaviyi almasi gerekiyor. Cok mesakkatli ve cocuklar cok yipraniyor oksurukten. En onemli sey istedigi kadar aglasin eve paketli hicbisey sokmayacaksiniz diyor. Cani cok istediginde evde yapiyorum mahrum kalmasin diye. Uyumadan once yemek yedirmemeye dikkat ediyoruz. Terlemesin ama ususun diyor. Evi 22 yapmamizi soyledi. Buni basaramiyoruz herkes usutup hastalaniyor. Bol bol acik hava gunes almasina dikkat ediyoruz. Daha cok sey var ama genel oalrak bu swkilde. Cok gecmis olsun