glzrkrca Calpol vermeyin bence de bol güneşe çıkarın, açık hava, burnu sürekli açık olsun emziriyorsanız güzel beslenin emzirin geçer inşallah, benim kızım 1,5 yaşında o aylarda ben de sizin gibi çok panik olurdum ama doktorumuzun her hastalığımızda net önerilerini size yazdım umarım faydasını görürsünüz