Kızlar 2 yaşında oğlum var bir hafta önce de ikinci oğlum oldu sorun şu ki büyük oğlum kardeşini çok seviyor gidip gelip öpüyor ama benden çok uzaklaştı oynamıyor inatlaşıyor benimle. Öncesinde boynuma sarılmadan uyumazdı şimdi yanıma yaklaşmıyor aşırı derecede babasına düşkün oldu. Bu süreçte onunla birebir vakit geçirmeye çalışıyorum sürekli onu sevdiğimi söylüyorum veya sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum ama olmuyor yeterli gelmiyor. Eşimin izni bitiyor ve işe başlayacak bu durumu nasıl toparlayabilirim aramız nasıl eskisi gibi olacak