muazze öncelikle geçmiş olsun. Bende de var. Devlet hastanesi kadın hastalıklarına randevu alın onlar size alan açacak o şekilde jinekolojik onkoliji bölümüne gideceksiniz benden iki yıldır parça alınıyor sorun yok ama takipli oluyorsunuz onların verdiği tarihte tekrar gidiyorsunuz