ferahmete Annelee çocuklarınızda hiç yan gözle bakma hareketini gördünüz mi çünkü bazı çocuklar burnunun ucuna bakar ordan biliyorum otizim ile ilişkilendirme yapmamak lazım hemen diye düşünüyorum sizce?
yaraliceylanim ferahmete canı nasıl isterse öyle bakıyor vallahi bu instagram bizi mahvetti ya otizm otizm otizm Bi ara kizimin her hareketini izler oldum heo kafamda acabalarla dolandım
Huma_kus34 ferahmete kız cocuk yanda bakar sagda bakar solda 😂 bu sosyal medya cidden mahvetti kardeşim oyle yan yan bakardı hıcte otızımlı değil 4 dil bılır zekı basarılı biri cok takılmayın bnce
iremm58 ferahmete 9 aylık kızım bi ara bakıyordu 4 5 aylıktı sanırım hatta ben genelde yan bakarım bu kız sana cekmiş felan diyorlardı sonra bıraktı sürekli birşeyler yapıp unutuyorlar bence herşeyi oraya bağlamamak lazım
HELELEKADIN ferahmete ayy 1.5 yaşlarındaydı yan bakmayı öğrendi ve korkunç bir bakış atıyordu sürekli yan bakıyordu hem çok komik hemde korkutucuydu 😂😂 geçti ama bir dönem yaptı sadece ve gerçekten bakma bana öyle korkutuyosun beni dediğim bile oluyordu 😅
ferahmete yaraliceylanim benim oğlan her hareketi yapıyor vallahi çocuk bu nihayetinde önemli olan sabit olmaması
cataladirenenzeytin yaraliceylanim of bende öyleyim ne zaman geçiyor bu düşünce ya bebeğim daha 4 aylık :(
cataladirenenzeytin Yani benim gibi olan var mı merak ediyorum bebeğim daha 4 aylık ama sürekli düşünmeden edemiyorum. Kendime çok kızıyorum kötüyü olumsuzu çekme diye ama elimde değil… destek almayı düşünüyorum artık gerçekten çünkü çok yoruyor bu düşünce beni
yaraliceylanim cataladirenenzeytin oyy meleğim çok küçük daha. o sana kalmış ne zaman takmamayı öğrenirsen o zaman geçer instagramda karşına çıkıyor değil mi bor süre instagramq bakma hangi videoları izlersen onlar coksr karşına o tarz videoları hemen geç öyle oyle azalıyor çıkmıyor karşına bir süre sonra unutmaya başlıyorsun zaten bak mesela doktorlara işte sizin ayinizds neler yapmalı yapıyor mu bebeğin bitti tamamen bu şekilde atlattım şuan takmıyorum asla izlemiyorum kafama geldiği anda başka şeyle ilgileniyorum jicbir şey yapamazsam şarkı soyluyorum😅
HELELEKADIN ferahmete yok be niye kızayım gülerek yapma öyle derdim her dönem yeni birşey öğrenip sık sık yaparlar geçici olduğu için sende fazla kafaya takma gül geç yan bakınca komik oluyorlar 😄
ferahmete HELELEKADIN Yok canım bizimki öyle değil alışkanlık haline getirdi peteklere falan yan bakarak geçiyor bizimki biraz fazla alışkanlık edindi