nurrr34 Mrv_cnl bende daha dün sağlık ocağındaki hemşireme sordum eczaneden biz alıp gidip onlar vuruyolarmış. Fakat intertte okuduğum bilgilere göre hormonsal bi iğne olduğu için adet düzenliği yapıyomuş ben vazgeçtim en güzeli spiral taktırmak öyle yapscağım ben.
senosko Mrv_cnl âdet düzensiLiği azlığı ve kilo yapıyor komşum kullanmıştı bende yeni doğum yaptım doktoruma sordum da her türlü kontrol için üç ay beklemem gerekiyormuş
Mrv_cnl Ben geçen ay reglimin 4.gününde 3 aylık korunma iğnesi yaptırdım bu ay ki tarihimin geçti regl olmadım sadece tek bir peçeteye süründü geldi normal mi diye merak ettim
Mrv_cnl nurrr34 evet benim ezelden beri kanım düşüktür 2.çocuktan sonra daha da düşmeye başladı ve spirali için en az 10 olması gerekli değerinizin ben bunu bağlayamadığım için iğne yaptırmayı tercih ettim