Guzelanne23 bu hastalığa ilk yakalandığımda hayat benim için bitmişti. Niye yaşıyorum ki diye düşünüp hiç zevk almazdım. İlaçlar bana çok iyi geldi. O dönem bu düşüncelerimin hepsinden kurtulmuştum. Fakat bağımlılık yaptığı için bırakma kararı alıp doktor kontrolünde bıraktım. Yine ara ara yoklar beni, kabullendim ölene kadar bırakmayacak peşimi.