7 aylık bebeğim var, beslenmesinde bozukluk, hırıltı, ateş, huzursuzluk gibi ekstra hiçbir belirtisi ya yok.
15-20 gün önce üst solunum yolu enfeksiyonu
olmuştu. Pazartesi günü kontrole gittiğim zaman doktor dedi ki sümüğü eğer koyu renkliyse farklı bir enfeksiyon olabili. Bakteri tarzı gibi konuştu.
Antibiyotik verdi sümügü koyu gelirse kullan dedi.
Ama sadece sümük bir hastalık belirtisi olabilir mi ?