Merhaba hanımlar oğlum şuan 10 aylık 6.aydan beri pişik vardı mantar oluşuyor sık sık be Travazol kullanıyorum geçiyor mantar biraz ama pişik hep var tamamen düzelmedi hiç tonlarca krem kullandım. Başka alerjik bir belirtimiz yok döküntü kakada kan felan öykü hiçbiri yok. Reflümüz var kusmuyor ama sessiz reflü midesi ağzına geliyor hala daha öyle ve lansor kullanıyoruz aylardır.2.aydan beri mama reddi felan yaptı aylarca beslenmedi ben alerji dedim doktor önemli değil dedi hep varsa bile hafif düzeyde dedi. Kanda test yapıldı 3 aylıkken birşey çıkmamıştı bilmiyorum ya hala daha şu pişik neden geçmiyor mantar oluşup duruyor sürekli.doktor açık tenli bir bebek alerjik hassas bünyesi ondan kakası ve çili yapıyor dedi ama çare bulamadım hiç birgün bile düzeldiğş olmadı yani