ahlasim 18 aylikken aldim tenteli ama tente sadece tepede oldugu icin güneşten korumaz kışa denk geldigi icin hic takmadım bile. Yazin takarım ama dediğim gibi düz olansa bi koruyuculugu yok, yuvarlak olandansa bilmiyorum o daha iyi korur sanirim. Ben de cok araştırmıştım açılıp kapanan mi alsam diye ama zormuş galiba acip kapatması o yuzden fark vermek istemedim.