Sizce hangisi güzel kararsız kaldım
Niyesordunbucevabi 3
Niyesordunbucevabi canım ben 3 ncüyü beğendim çok güzelmiş 💕
Niyesordunbucevabi 2
Niyesordunbucevabi 3 🌸
Balbulutu Teşekkürler bacım 💕
Minikkalbinannesi teşekkürler canım fasülye de onu beğenmiş 🤭
cilginhatun2 3 ve 2 arasında kalmıştım daha çok teşekkürler ☺️
Niyesordunbucevabi rica ederim 🥰
Niyesordunbucevabi evet canım aynı anda 2 mizde 3 demişiz😂
Niyesordunbucevabi 😅fasulye masulye oluyor mu hanımefendi 😂teessüf ederim
Balbulutu ♥️
Minikkalbinannesi koyu olsun istiyorum bıktım mutfak halısından ya
Balbulutu hahahah😆😆 biliyordum böyle diyeceğini 😆
Balbulutu 😂😂😂😂
Balbulutu aha muhabbete çok güldüm şey geldi aklıma “anlamadım kar tanesi” 😂😂
Niyesordunbucevabi
Minikkalbinannesi 😂
Niyesordunbucevabi benim de koyu kahve beyaz geçişli beydoss hanım😅
Balbulutu
Niyesordunbucevabi tamam kankam 🫡
Balbulutu açık renk bize göre değil bacım 😆
Tambirmom teşekkür ederim ☺️
Niyesordunbucevabi 3 güzel diğerleri koyu kalmış.
Tatlican teşekkürler ☺️