Kızlar bizim bebe diş çıkarmış. Çok huysuzdu atak haftası vs diyordum. Dün gördüm Altan iki diş hello diyor . Anlamadık. Ateşi çıkmadı ama çok çok huysuzdu emmiyorduda . Şimdi biraz daha huysuz herşeyi ağzına sokup ağlıyor . Nasıl sakinleştirebiliriz. Varmı bebeği erken diş çıkaran