Hanımlar merhaba 4 ay 25 günlük oğlum var doğduğundan beri gazı var ama 3. Ayda bu tavan oldu geceleri neredeyse her saat başı uyanıp ağlıyor gazını çıkartamadığı için kakası her zaman mukuslu. Alerjiden şüphelendik alerji doktoruna götürdük ama benlik değil çocuk gastroentolojiye gidin dedi. Kan testi aldı gene de kanda alerjisi çıkmadı ama ben bağırsak tepkili alerji olduğunu düşünüyorum. Eğer bağırsak tepkili alerjisi var ise nası anlarız başından geçen var mı?