Merhaba tecrübeli anneler yanıtlayabilirse çok sevinirim. Kızım 4 aylık 4 gündür dönmeye başladı sağa ve sola dönebiliyor, henüz geri dönemiyor. Bu gece beşikte de dönmeye başladı şimdiye kadar yapmıyordu beşiğin kenarlarından tutunuyor dönüyor yan yatıyor, iyice dönünce de uyanıp ağlıyor. Şimdi beşiğe koymaya korkuyorum kendini koruyabilir mi? Yanımda da yatırmak istemiyorum hem düşmesinden korkuyorum hem de alışılmışın dışına çıkmasını istemiyorum.