Dnzdmr Süt akma olayı nezmn bitecek 1aylık bebeğim sağıp besliyorum evde üstüm ıslak dılsrı korkyom uzun kalmaya
atesd1609 Dnzdmr ikinci ay sonunda o akma olayı azalmıştı benim bebiş büyüdükçe daha çok emiyor düzene giriyor
gnsmm Dnzdmr bu iyi bişey süt akış refleksiniz demek ki güzel çalışıyor göğüs pedi kullanın dışarda da ben hiç sorun yaşamıyorum öyle ıslanma vs olmuyor ped takmazsanız olur tabi
3boysmom Dnzdmr ayy benimde öyleydi ve diyodum ki asla bitmeyecek bu akmalar. gece biraz fazla uyusam yatak batıyordu. şimdi 3 aylığız çok şükür 15-20 gündür düzeldi ya. 7-8 saat sağmasam bile akmıyor çok şükür.