Kızlar geçen gün eşimle konuşurken (asla kırmaz beni Allah var) konu kilodan açıldı ve çılgın güzelsin ama kendine dikkat etsen,çok saldın gibi incitmeden konuştu ve artık kafaya koydum ve nasıl kilo verebilirim derken aklıma chatgbt geldi..2 gün oldu ve -1200 gitti🥹 tek tek soruyorum acıkır gibiyim diyorum.hemen şunu bir iki tane ye arkasından şunu şunu yap ki dengelesin diyor..-1200 gitti ama sudan ödemden gitti,sonra asıl kilonu vermeye başlayacaksın gibi yazdı.yemekten hemen sonra canım kahve çekti ve içebilir miyim dedim; İç ama hemen arkasından su iç ki ödem tutmasın dedi🥹tek tek sora sora ilrlemeye başladım veee bana özellikle ilk bir hafta üst göbek sırtın yavaş yavaş gitmeye başladığını göreceksin dedi.O kadar açıklamalı,püf noktalarıyla yazıyor ki.diyeti uygulaöada dayanamazsan bana yaz mutlaka dengeyi sağlayalım,pes etme.özellikle 2.haftaya geçtiğinden vücut tepki verecek diyete alıştık diye yazdı…harika birşey bu chatgbt (iyi yönde kullanarak).resim olarak yemeğimi attım mesela bugünün,1 porsiyon ye acıkırım diye düşünürsen hemen yanına salata yap bol bol ye dedi.sizede fikir olsun bu diyetisyen chatgbt miz🤭