mommandboy kızım 17 aylık incıa ile başladık 6 ay kullandık gayet memnundum sonra sebamede geçtik ondan da memnun kaldım bir 4 ay kadar onu kullandık sonra saçları uzasın diye mustelaya geçtim ilk 4 ay o da güzeldi ama sonra kızımın kafasın da egzama tarzı bir şey oldu ve ondan da soğudum siveno kullanıyorum gayet memnunum yumuşacık yapıyor