Goktugmom_ Kızlar çok kilo aldım vermem gereken 15/20 kilom var ama motivasyonum yok gece sözler veriliyor sabah bi umut ile başlıyorum sonra yok öğlen mahvoluyorum çok üzülüyorum aynalara küstüm
Goktugmom_ Goktugmom_ eşim iş yapar aka kendiliğinden değil kavga edince laf söyleyince filan yapar genelde evin tüm sorumlulukları omzumda para maddi açıdan hariç
KendiEvimdeDeplasmandayim Goktugmom_ bende zayıflamak istiyorum çok mutsuzum. Ertelemek için hep neden buluyorum 2sene önce diyetle 10kilo vermiştim şimdi o iradem yok gibi. Benimde 15kilo vermem lazım
limonkolonyasi Goktugmom_ bu benn bu ara çok fazla saldımm vermem gereken bi 8 kg kadar var ama abur cuburlardan vazgeçemiyorum
songulmira Goktugmom_ bende öyleyim eski halimi o kadar özlüyorum ki resim bile çekmek gelmiyor içimden
Aklimideliricem limonkolonyasi sen=ben djjsjs çocukları uyutunca elim hemen aburcubura gidiyor ve geç saatte olunca gelsin kilolar xjsjsd
KendiEvimdeDeplasmandayim Goktugmom_ ben tek başıma başarısız oluyorum diyetisyen desteğine ihtiyacım var ama 1ay sonra memlekete gideceğim o yüzden erteliyorum sonra da yaz geldi diye erteleyeceğim muhtemelen 😂