gulbahar34 bizim de böyle ya 4. aydan beri şuan 6 aylık olmasına iki gün kaldı hala bir şey yok. Çok fazla salyası akıyor her şeyi ağzına götürüp dişlerini kaşımak istiyor mama içerken bile biberonla dişlerini kaşıyor mamayı zor içiyor geceleri sürekli uyanıyor 🥺 kucağımızdayken yüzümüze bile saldırıyor ısırmak istiyor. Bazen gece yatmadan zeytinyağı ve karanfil karışımını soğutup sürüyorum damaklarına biraz da olsa uzun uyuyor