hicrettt Bugün yakınımın annesinin cenazesine gittim ve kendisi 8 aylık hamile. Ve vefat eden kişi 50 yaşında bile değildi. Sadece düşündüm ben ölürsem kızım nolucak diye… Allahım sıralı ölüm versin, çok zor…
Balkizlarim hicrettt Rabbimin bir bildiği vardır diyerek hep böyle telkinde bulunuyorum kendime yoksa düşün düşün depresyonda olur kafayı da tirlatiriz Rabbimden iyi bilemeyiz sonuçta Allah’a emanetler herşeyin en iyisini ve hayırlısını nasip etsin rabbim 💐🤲🏻
umtiti hicrettt amin çok zor gerçekten özellikle de bu ara hep aklımda bu soru kendimi düşünmem sadece evladım için Allah sıralı ölüm versin 🙏🏻
Derinmom26 hicrettt gene o büyümüş evlenmiş yuva kurmuş ben çocuklarım bir yuva kurmadan veya meslek sahibi olmadan yada onlar daha küçükken falan ölürsem diye çok korkuyorum. Daha bensiz başka odada duramıyorlar ölsem başkalarının elinde nasıl duracaklar ben nasıl duracam yattığım yerde Allah’ım korusun bizi birbirimize bağışlasın 🤲🏻
birdemlikcay hicrettt Ben de aynı şekilde anne olmadan önce hiç korkmazdım şimdi öyle korkuyorum ki bazen panik atak geçiriyorum nefes alamıyorum. Doğumdan sonra eve geldiğimizin gecesi fenalaştım ama ne fenalaşmak ateşim çıktı tir tir titredim nefes alamadım ciğerlerim tıkandı. Bebeğim kucağımda eşime bi koşu ablasını alıp gelmesini söyledim görümcem doktor çünkü bana yardım eder dedim en azından. Yardım etmedi tabi fosur fosur uyudu her neyse ben o gece sabaha kadar afedersiniz avuç avuç balgam kustum. İşin en saçma tarafı çocukluğumdan bu yana 3 kez zatürre geçirmeme rağmen ben hiç böyle bir şey yaşamamıştım. En son sabah eşime dedim ben gerçekten çok kötüyüm o da banyoya sandalye çekti oturayım diye yemin ediyorum o dakika ben o beyaz ışığı gördüm her yer silindi sadece bembeyaz parlak ışık gördüm sonra eşim salona taşıdı beni meyve felan getirdi tansiyonum yerine gelince daha iyiydim sonrasında bir hafta içinde geçti ama gerçekten hayatımın en korktuğum ikinci zamanıydı. Birincisi oğlum doğduğunda nefes almıyordu çok uzun sürdü nefes alması belki de bunun paniği de vardı üstümde. Şimdiye kadar hiç böyle ölümle burun buruna gelmemiştim daha önce de bayılmıştım ama o zaman her yer kararmıştı böylesi ilk defa olmuştu. Allah bir daha yaşatmasın gerçekten anne olmanın en zor yanlarından biri bu.