thingma latentli anemi diye geçiyor. Yurtdışında endokrin uzmanıyla çözdüm, Burdaki doktorlar normal diyip gönderiyordu. Ferritin seviyesi kilonuz kadar olması gerekiyormuş normalde. Uzun süre hap kullandım, portakal suyu eşliğinde. Spirulina 3000 mg takviyesi kullandım, en çok arttıran maddeymiş, bir de 20000 İU D vitamini haftada 3 gün şeklinde. Et, et suyu, nar gibi gıda tüketimini arttırdım, çay kahveyi minimuma indirdim. Sabah 1 bardak çay, 1 fincan kahve. Süt ürünleri de azalttım. Demirle kalsiyum vücutta birleşip hiçbir fayda sağlamıyor, tıpkı çay kahve gibi