ecevenur doktorunuz da uygun gördüyse tadım zaten verebilirsiniz sarısının çeyreğinin çeyreği az miktarda. Lütfen ben beyazını da verdim diyenlere kulak asmayın araştırın en az 7 8 ay verilmemesi gerekiyor alerjen olasılığı çok yüksek, bir kaç zaman verilmedi diye bebeğinize hiç bir şey olmaz. Doktorlar da bunu söylerler zaten.