sonnenblume bilgemomyy bizim yazın inanılmaz isiliğimiz olmuştu. Şimdi de çok terlediğinde boynu oluyor. Gül suyu bize tek çare oldu. Saf gül suyu olması gerekiyor sanırım. İçilebilenler oluyor. Bize bir tanıdığımız getirmişti ıspartadan
tamamdanolmuss bilgemomyy mustelanın isilik için olan kremi var eczaneden alabilirsiniz bize de yazın kızım hem alerjik hem de isilik çıkıyo diye doktor vermişti
tamamdanolmuss tamamdanolmuss ama alırsanız da önce küçük bir yerine sürün tepkime olacak mı ona göre devam edersiniz sürmeye