Sezeryan doğum yaptım aşırı kansızdım kan taktılar doğumdan sonra. 4 gün hastane yatışım oldu, 6 günlükken oğlum sarılıktan bir gece yattı ve mama başlattı doktor meğer doymuyormuş hiç farkedemedik bez sayısı iyiydi ama ağlamaları vardı. Şu an 3 ay 1 haftalık asla meme tutmuyor ne yapmalıyım tutmazsa sürekli sağıp mı vermeliyim
( biberon lansinoh)