Elizmoms
Elizmoms ayy ben de bu ay geciktim, korunmama rağmen günlerdir hamilelik senaryoları kurup duruyorum, oturup ağlıyorum. Ve benim de bulantım var, hafiften alt karın ağrım var. Aklıma ilk gebeliğim geliyor hep. Dua edip duruyorum olmaması için. Umarım şubat ayına özel bir durumdur.
Rabbim beni ve istemeyen herkesi plansız gebeliklerden korusun..