Bebitombuyuyor valla canım bizde bir hafta önce yaptik çok ama çok kötü şişti bir kolu sadece morardı dirsegine kadar ağrıyor kaşınıyor dedi hatta ilk gece ateşte yaptı ama çok şükür geçti sadece biraz morarma hala var o kadar sertleşmişti ki kolu eşim götürelim dedi ben chatpat sordum normal dedi buz köy dedi koydum çok iyi geldi