Alkan56 benim kızımda 25 aylık. Yani hatırlamıyorum ne zamanlar başladı ama baya zamandır özellikle çıplak yerlere uyanmayı sever. Parke kalabodur fark etmez. Bazen hali üstüne yatar. Bunun bi kaç sebebi varmış. Sıkılması, yorulması, regule olması duygu ve düşünceler konusunda düzenleme veya duzenleyememe durumu. Hastalık gibi durumlarda da bazı bebekler bu eylemi gerceklestirebiliyor. Ama altında büyük bi sey cikacagini hiç zannetmiyorum. Eger çıplak zeminde yatiyosa halıya gelmesini soylesemde gelmiyorsa kendimi yere atıp, yuvarlandim yuvarlandim hoooop kalktiim şeklinde oyun yapıyorum oda benimle oynuyo aynı şekilde. Yaşına uygun gelisimler sergiliyorsa asla içinizde kuşku olmasın. Belki kiz soğuk yer arıyordur 🤭🤭 mesela son 2 3 aydır tıpkı emekleme zamanindaki gibi geri geri gidip koltuğun altına girmeye calisiyo ve giriyoda. Değişik çocuk koca ev dar geliyo diyorum 🤣🤣