senerse biz dün akşam itibariyle başladık, şimdilik her şey yolunda, kolay çözünüyor topaklanmıyor. Bebeğim de içiyor. Öncesinde bebelac gold kullanıyorduk, o hem çok köpürüyor hem de topaklanıyordu.
Yapay zekada iki mamayı içerik olarak karşılaştırdığımda da hemen hemen aynı çıkmışto hatta bir iki konuda mamamil daha öndeydi. Bugün henüz kaka yapmadı, onu bekliyorum. Kabız da yapmazsa eğer bizim için bu mama tamamdır.