sevalkatk açıkcası tam anlayamadım.ç önler kabarık mı değil mş ama yan kabarık. İnternette takip ettiğin bi kadının cocugu ilk al yan dişi cıkarmıstı. Bazen bazı bebeklerde sıra şaşabiliyor. İlk diş cıkana kadar cok sancı oluyor. Salya evet her zaman cok oluyor ama inanılmaz yapıskan bir şeye dönüyor. Burnu tıkanabiliyor. Emerken aşırı ıssırma ihtiyacı hşssediyor çıkmadan öncede sonrada. Bizim üst dişler cıkıyor o kadar rahtsızki kafasına vuruyor sacını cekiyor agrı geldiği zaman.