benencokanneolmayisevdim annevebebegiii__ genelde uyumam uyuyunca çok sersem oluyorum basım agrıyor çünkü çocuk uzun uyumuyor yat kalk deli gibi oluyorum
mysohn7 annevebebegiii__ ev işi falan fırsat olmuyor bilerek de uyumak istemiyorum bünyemin az uykuya alışkın olması lazım.
Niyesordunbucevabi annevebebegiii__ sabah 6 da uyanıyor 9 gibi geri uyuyor bazen bi saat kadar uyuyorum iyi geliyor
annevebebegiii__ Niyesordunbucevabi gece 1 de uyuyor benimki bazen sabah 10.5 da uyanıyor bende 2 de yatsam gün içinde uykum geliyor bende yarım saat bir saat uyuyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim annevebebegiii__ uyuyorum bazen. Tek uyku yapıyor 13aylık 1 2saat arası uyuyor bende uyuyorum onunla. Uyumamak için yatağa yatıyorum ama benimle uyuyor o uyuyana kadar da benim uykum geliyo kalkamıyorum 😂
eymenku annevebebegiii__ iş yetiştirme derdine düştüğüm için uyumuyorum ama bazen uyuduğumda da kendimi suçlu hissediyorum