aleynaozalpp14 Kızlar 7 gün ard arda falan Ella hap aldım korunmasız ilişki sonrası 7 gün boyunca, adetim 5 gün gecikti hamile olma ihtimalim yoktur dimi inşallah geciktiriyor evet ben 7 günde 7 tane içince hormonlar alt üst olmuştur
umayadagrl aleynaozalpp14 yedi gün üst üste mi korunmasız oldu önlem amaçlı mı yedi gün üst üste aldınız anlayamadım ben 1 tane kullanmamda bile 1 haftaya yakın geçikti 7 hap üst üste hormonlara da yazık yani ne yapacaklarını şaşırmışlardır
KendiEvimdeDeplasmandayim aleynaozalpp14 arınma gecesi mi yaşadınız 7gün üst üste. Sene de 2kere kullanın en fazla diyorlar. Bence bi kadın doğuma gidin bu kadar ilaca da hamile kalırsanız mucize bebek diye o bebeğe derim
deniz515_ aleynaozalpp14 sene de birden fazla kullanılması bile sakincali diye biliyorum Ella yi. Bir tanesi bile adet gecikmesi yapiyo
Azra00 aleynaozalpp14 7 gün art arda Ella hap mı alınır eczaneci veya ebeye niye danismadiniz hormonlarınızi mahvettiniz
sdnce aleynaozalpp14 hamile kalmanız imkansız bence ama neden o kadar üst üste kullandınız ki regliniz baya bir gecikir uzun süre de düzene girmez.
otuznisan aleynaozalpp14 😱 yılda en fazla 2 kere içilebilir diye biliyorum. Siz 7 tane içmişsiniz. Hamile kalma ihtimaliniz bence 0 🤯