Zmc27 evet bildiğim kadarıyla per çocuk için doğum borçlanması oluyor. Mesela ben doğum sonrasında da aktif çalıştığım için benim için geçerli değildir ama çalışmayan eksik günü olan kadınlar için iyi birşey onları dışardan ödeyerek emekli olan çok var.