mrweurs seloloo ben götürüyorum canım banada yakın olduğu için muayene ücreti 2300 TL iyi bir doktor ilgili ama daha iyileri var tabiki. Yani anlayacagin götürülebilir
seloloo Balbulutu normalde gebelik takibim de ordaydı ama evime çok uzak acil durumda ulaşımım çok zor
rachelgreen_ Hiç duymadım bu doktoru. Liv’de Mert Çakır var şiddetle tavsiye ederim çok iyi ve ilgili bir doktor.
seloloo rachelgreen_ evet aslında istediğim doktor kendisi ama evime çok uzak acil durumda ulaşmam zor. Gebelik takibimde merve hanıma gidiyordum livde 45 dk sürüyor yol 😣
3cocukannesi25 Arkadaslarim dogum nepali 7 gun oldu bebegim kivezde solunum sikintisi var medical parkta yatiyor suanda pazartesi cikacak insallah bildiginiz iyi dr varmi cikinca cocugumi oraya gorurebilecegim
seloloo 3cocukannesi25 adana billur gülek hocayı çok duyuyorum yolum düştüğünde mutlaka bebişimi de götüreceğim
ceydact 3cocukannesi25 medikalde erkan altuncu var gerçekten işini iyi yapıyor oğlum doğduğundan beri ona götürüyoruz