sarsarmakarayi kızım 6 aylık olmak üzereyken idrar yolu enfeksiyonundan 10 günlük antibiyotik tedavisi gördü. 7 günü hastane yatışlıydı. O damar yolu denemesinin ne demek olduğunu çeken bilir. Allah düşmanıma yaşatmasın. Minicik bebeğini sedyeye bastırıyorlar. Deliyorlar deliyorlar deliyorlar. Damar yolu eskiyor, çıkıyor. Günde kaç kere, her seferinde her yeri tekrar tekrar deliyorlar. En zoru bu. Sonra geçecek elbet. Emmesi için sen uğraş yine. Benim kızım emdiği için tablo çok kötü olmamıştı. Bizde de anlamayan doktor yüzünden geç fark edilmiş enfeksiyon yayılmıştı. Tedavi sonrası de böbrekte hasar var mı diye kontrol için nefroloji muayenesi olmuştu.