sumeyyeravza Selam kızlar, bana ütü masası ve çamaşır kurutmalığı önerir misiniz? Harbinger bakıyorum. Sizce çamaşır kurutmalığının ortası geniş olanlar mı daha uzun ömürlü yoksa v şeklinde olanlar mı?
Busegr sumeyyeravza çamaşır kurutmalık ben v daha kullanışlı buluyorum parkası perilla taş gibi hiç deforme olmadı ütü masamda perilla ama örtüsünü bulmak zor olduğu için bugün alacak olsam devecioğlu tercih ederdim
suheyla92 sumeyyeravza v sekli olanlara daha az camasir sığıyor. Bende ikisi de var anca yetiyor camasirlarin buyuk bi kismini genis olana kalanlari V’ye seriyorum. Devecioglu markasına bakabilirsiniz ben ona karar vermiştim sonra babam almış baska bi yerden, alamadım 😅
Busegr sumeyyeravza bir satıcıda baktım şimdi asabella çamaşır kurutmalığı sepetli soft pembe 57016 olarak geçiyor trendyolda
sumeyyeravza suheyla92 harbinger dediğim de devecioğlu oluyor aslında kimi çok överken kimi de yerle bir ediyor güvenemedim bende😬