Merhaba arkadaşlar İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz çocuk psikolog var mı? Oğlum 4 yaşında 3 aydır kreşe gidiyor çok istekli gidiyor ama hergün şikayet geliyor öğretmenlerini dinlemiyormuş sürekli arkadaşlarına zarar veriyormuş eve gelince konuşuyorum uyarıyorum tamam deyip özür diliyor yaptıklarının yanlış olduğunuda biliyor üzülüyor bir gün sonra yine şikayet ben bir yerde yanlış mı yapıyorum bilmiyorum en iyisi bilgili birilerinden destek almamız sanırım